neděle 25. května 2014

Relax na chaloupce

Potřebovali jsme si oba odpočinout,
od města i od počítače.
Proto hurá na chalupu, ticho, žádné houkání sanitek, jen zpěv ptáčků.A taky hodně trávy, pěkně nám vyrostla!
 V sobotu večer byla pěkná bouřka.
 Po dešti...



 Nikolas si to užívá.
 Mamča - veliký pomocník
...a můj strejda , takže komplet celá rodinka :)
 Jezdí kolem nás na koníčcích.
Moje kytice připravená domů...
Mějte se krásně!
Romča

5 komentářů:

  1. Romanko,fotky z chaloupky jsou úžasný...takové uklidňující...poslední fotečka kopretin je skvostná...moc se mi líbí...
    Měj se hezky a užij si prima týden pa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko děkuju za pochvalu, taky si to hezky užívej, už se ti to krátí, viď? Moc na tě myslím, pa:)

      Vymazat
  2. Romanko,tak tohle byl balzamek..prekrasne nejen fotecky,ale hla hlavne atmosfera z nich..uplne si ten klid umim predstavit,i kdyz u nas na zahrade je taky.Takova chaloupka byl muj sen jeste v byte,ale ted uz je to zbytecne kdyz mam relax u nas..Ty ale uzivej..je super,ze jste byli cela rodinka.
    Mej se fajn a preji krasne dny.Pa pa Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači díky:) máš pravdu, tohle byl vždycky můj sen, útěk z města ,pokud se bydlí v bytě.
      Jsem za to moc ráda, že ji máme a že tu můžeme s rodiči trávit volné chvilky. Měj se moc hezky.:)krásné dny!

      Vymazat
  3. Romanko to jsou nádherné fotky. Ta mlha uplně jsem zapomněla jaká je to nádhera a ten pocit když jí vidíš naživo....ach
    měj se krásně Vlaďka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)