pondělí 10. února 2014

Pondělí - nové květiny a lustr

Začal nový týden a já si koupila nové květiny 
a svíčku, oboje stejné barvy,
tak mi to k sobě hezky ladí:)
 Nádherně růže, jsou tak voňavé!



 Také jsme v kuchyni vyměnili původní-starý- lustr novým,
jsme s manželem nadšeni!
Máme z něj radost, moc se nám líbí!

 Nikolas byl za hodnost odměněn,
dostal kostičku,na nějakou dobu bylo o zábavu postaráno!
Krásné pondělí!
Romča

7 komentářů:

  1. Romanko,lustr ach ten je přenádherný...a růže se svíčkou taky krásně ladí :) ...měj se moc krásně a Nikimu posíláme pohlazení...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle barvu růží miluju!A ten lustr je opravdu nádherný!Přeji hezký den Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Také plánuji čerstvé květiny do vázy nejspíše tulipány a svíčky mám taky ráda! Kdo by neměl že? Lustr se k Vašemu stylu moc hodí. Lucie

    OdpovědětVymazat
  4. Romanko, ty růže jsou opravdu nádherné! A lustr samozřejmě také - však víš ;-) Mám ještě skoro ten samý ve větším provedení v obýváku. Tobě se to musí domů hodit náramně, protože máš k tomu ten správný nábytek :-) Krásný den a Nikouškovi pac :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lustr je nádherný, pěkně mu to u vás sluší.
    Kde se dá tak krásný lustr pořídit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. martinko děkuji za pochvalu, lustr jsem si koupila na http://www.silent-time.cz/svetlo-lampy.html?p=2, můžete se podívat a vybrat si . Hezký den.

      Vymazat
  6. Juuuu Romanko luster je fakt bomba...a vieš čo...veď ty si mi teraz pripomenula že aj ja mam podobný niekde v krabici v garaži, niekedy som ho mala v obývačke keď sme bývali v bytovke, len môj nema ten nádherný kryštál. Ružičky sú krásne a Nikolas spokojný :-) pozdravujem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)