neděle 26. ledna 2014

Růže

Dostala jsem nádherné,voňavé, rudé růže.


 A koupila jsem si na okno hyacinty:)

Voní k Vám i z obrázku, že?
Tak krásnou neděli:)Romča

10 komentářů:

  1. Romanko,růže vypadají jako sametové...nádhera...přeji ti pěkný začátek týdne papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Romanko, právě jsem objevila tvůj blog. Je krásný a tak jsem neodolala a připojila se k členům. Zase brzy nakouknu, měj se hezky!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, moc ti děkuji za pochvalu, jéééé to jsem ráda, že jsi mě našla! Budu se těšit na tvoji daší návštěvu, měj se moc pěkně:)ahoj

      Vymazat
  3. Romanko, květinky jsou krásné ... a hned je veseleji v té sněhové záplavě, že! Přeji pohodový a voňavý týden, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji za pochvalu a krásný týden i tobě:)

      Vymazat
  4. Romanko, děkuji za krásný komentář u mě! Miluji růže a moc se mi líbí, že ty tvé jsou už rozkvetlé. Mají opravdu nádherný bohatý květ. A těším se, až ti rozkvetou hyacinty. Určitě pak ukaž jejich barvičku! Měj se moc krásně a ať se daří! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko děkuji za pochvalu, růže jsou nádherné snad vždycky!!, měj se moc a moc hezky:)

      Vymazat
  5. Ahoj,nikdy mě nepřestane udivovat dokonalost růží a hyacinty miluju,když jsou v obchodě,mám je doma pořád.A právě jsem viděla tvé nové fotky z obchůdku a musím ti ho jen chválit!Je vidět,že si to tam pořád užíváš.Hezký den Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renatko, snažím se mít vždycky nějaký květ doma i v krámku, je to taková radost! V krámku si to opravdu užívám, však je to moje:)tak mě to baví...krásný večer a zbytek týdne:)

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)