čtvrtek 23. ledna 2014

Laděno do růžova...

Ahoj všichni,
takhle krásně bílo bylo včera ráno u nás,
tohle je pohled z okna do zahrady a na protější domy.
 Z pokoje se díváme na Chrudimku.
 Po dlouhé době jsem udělala dream catcher -pink.



 Představuji nový polštářek od Andrejky,
který mě hned,jak jsem ho uviděla, očaroval.
 Je nádherný !

A zase mám už růžové sny:)
Všechny moc zdravím a objímám.
Krásný zbytek týdne.
Romča

9 komentářů:

  1. Růžovou moje děti milují...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo Romanko,tak nam zima ke konci ledna preci jen zacina,jen mam obavy,aby se neprotahla o ty dva mesice dele,o co dyl prisla.Kazdopadne ty si ji uzivas krasne v pastelovkach,..lapac je doslova snovy,moc se me libi odstiny latek v kombinaci s koralky a jemnymi pericky a polstarek skvele ladi s tvym pledem.Proste ruzova parada.Uzij si patek a hlavne odpocinkovy vikend.Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Polštářek je úchvatný!!!Nedivím se,že máš krásné sny..Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je teda krásny, učaroval aj mne. Viem si ho predstaviť vo všetkých možných farbách.
    J.

    OdpovědětVymazat
  5. Romanka pozdravujem.sneh trošku závidím,ale aj u nás sa už aké-také náznaky sneženia objavili.lapač je suprový a vankúšik tiež.veľmi pekné shabby deko.prajem príjemný víken.jazmínna
    p.s.:klobúk na vešiaku je ozaj fantastický

    OdpovědětVymazat
  6. Polštářek je překrásný!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Romanko,
    to musíš mít jen nádherné růžové sny...
    ten polštářek je nádherný, romantický...jo!!!
    Posílám pozdravení- i Nikouškovi!!!♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych radši víc bílo.... ale ta růžová je nádherná:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, ten polštářek je úchvatný! Až mi došla slova, jsem z něj paf :-) Romanko, lapač se ti také moc povedl, krásné jemné odstíny jsi zvolila ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)