sobota 30. listopadu 2013

ADVENT

Letos je u nás doma všechno úplně pozadu,
vždycky jsem měla už naklizeno, nazdobeno a teď?
Teď to vše honím na poslední chvilku,
až jsem z toho někdy nešťastná,
hlavně, když vidím, jak to všechny doma chystáte
a zkrášlujete a co vše tvoříte!Taková spousta nádhery!
Dnes jsem udělala adventní věnec,
chybí mi buxus, tak jsem použila co dům dal.




Takže všem přeji krásný 1.advent,
mějte se rádi !
Romča



18 komentářů:

  1. Romanka, krásnu prvú adventnú nedeľu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Ja vím, nestihala jsem, ale máš ho u me. Stavím se co nejdřív. Krasny začátek adventu. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, to nebylo mířeno na tebe, !!Pa a krásné dny:)

      Vymazat
  3. Romča, nie si v tom sama. Ja ešte nemám ani veniec, lebo sa nedokážem rozhodnúť. Zbúcham niečo zajtra narýchlo. Zháňala som totiž umelú čačinu, ale mali iba bielu. Keď vidím tvoj veniec, ľutujem, že som ju nevzala. Tak si uži advent:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  4. Také přeji klidnou a pohodou první adventní neděli. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Příjemnou adventní neděli:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne prvni ranko pri adventni nedeli Romanko,
    ty si vubec nic z toho delat nemusis,vsak adventni cas je dlouhy a cas na pripravy je...ty jsi na rychlo udelala venec krasny,vis..nekdo ma casu hafo a takovy krasny ani nema a hlavne...tve vanocni prostredi,kouzelne vylohy a ozdubky v tvem kramku ti vse musi vynahradit,ja jsem si to u tebe tak vcera uzila a vanocne se naladila.Moc ti dekuji za krasny vonavy darek a uzasny nakup u tebe,pisnu,jak jsme se domluvily.Preji krasnou adv.nedeli.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji ti za pochvalu, jsem moc ráda, že si se tak naldila a užila si den, já jsem tě moc ráda viděla a těším se opět na shledání , měj se moc krásně a užívej předvánoční dny:)

      Vymazat
  7. Romanko,a možná právě proto,že je dělaný z toho co dům dal,je úžasný a moc se mi líbí...a co máš z toho já taky nestíhám :) ...měj se moc krásně a užij si s rodinou krásnou 1.adventní neděli...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji ti za pochvalu a tobě a všem doma hodně zdraví a krásné dny:)

      Vymazat
  8. ROMČO, TAKÉ MOC NESTÍHÁM.
    TVÁ ADVENTNÍ PŘÍPRAVA JE MOC HEZKÁ.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Romanko,
    přeji krásný a klidný ADVENTNÍ ČAS!
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)