neděle 22. září 2013

Věneček z hortenzií

Letos se mi nějak nezadařilo. 
Můj zdroj hortenzií v parku někdo úplně otrhal
a zbylo tam jen pár mizerných květů.
No a ty se mi ještě tak špatně usušily,
tak jsem z toho zklamaná.
Přesto jsem zkusila udělat věnec.

 Nedopadl nejhůř, ale ani nejlépe.

Hezkou neděli:)
Snad se příště lépe zadaří!
Romča

6 komentářů:

  1. Romanko,
    ale o to prave jde,shabby je preci o krasnu v nedokonalych vecech,my prece netouzime mit vse uhlazene,pekne a jako nove.Tvuj hortenziovy venec je uzasny,taky uz jsem na nej i loni myslela,tak alespon zkusim nadekorovat neco ze susenych kvetu,co mam doma.Dekuji za inspiraci,Prvni fotka je uzasna,na zidli mu to strasne slusi.Krasny vecer a dobro noc.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Romanko, veď celkom krásne farby ti ostali,suuuper venček. Moje sa ešte sušia ale zajtra ich už asi uviažem na venček tiež, dokončila som kooonečne môje dvojča ku kredencu, kuk už ho mám na blogu :-)
    Krásne jesenné dni prajem.

    OdpovědětVymazat
  3. Romanko,Kačka mi to vzala přímo z úst...mě se líbí takový jaký je ať je nedokonalý pro mě je úžasný...a opravdu na té židli mu to sluší obzvlášť s tou krajkou...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Romanko,
    také jsem ho vloni motala a není úplně dokonalý, ale dělá mi parádu ještě letos :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Presne ako hovorí Katka v nedokonalosti je krása. Je nádherne sfarbený a miesto,ktoré mu nájdeš určite krásne okrášli. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj Romi.venček je fantastický...dokonale nedokonalý,a o to ide.spolu so stoličkou tvoria úžasné zátišie.pekný deň,jazmínna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)