neděle 2. června 2013

Začal červen....


...a stále prší a prší.Když ukazují ve zprávách povodně,
běhá mi mráz po zádech!Je to hrůza.
Včera jsem chtěla jet na odpoledne na chaloupku , taky tam je všechno hrozně promočené...na louce je spousta vody a tak vysoká tráva, že jsem měla kalhoty celé mokré!Ale kopretiny jsem si natrhat prostě musela za každou cenu...já je mám tak ráda! Měla jsem je i jako svatební kytku...kopretiny a poměnky...jasně, že kytka byla hezčí, než tahle...miluji luční kvítí!!!!


 Dnes jsem byla sama doma, přezdobila jsem si milovaný stolek v kuchyni...bedýnka, kterou jsem našla vloni na půdě, natřela jsem ji jemně růžovou a udělala patinu, stala se z ní úžasná bedýnka:)
 Postupně si přikupuji knihy od RA...inspirace je tu spousta!
 Detail stolku...miluji ho...jedna z mých velkých lásek:)


 A v sobotu večer jsem podle Laurie- Heaven´s Walk- zkusila udělat dream catcher,jako má ona na svém blogu...tolik se mi už dlouho líbí a neměla jsem doposavad čas...klacík jsem  minulý týden ulomila na cestě při cadillačí rallye...je až z Libereckého kraje!!!
 Chtěla jsem ho mít hezký...snažila jsem se:)))))
 Líbí se mi...:)))
A to je pro dnešek vše....moc bych si přála, aby už přestalo pršet a zasvitlo slunce! Tolik mi chybí...jako i Vám, že?
mějte se moc hezky a úspěšný týden všem:)   Romča

9 komentářů:

  1. Ty brdo Romi,tak lapac je uuuzasny,je ve stylu Prairie a to se me mooc libi,take jsem ho na blogu okukovala,co se vse da misto vyplet udelat,fakt je nadherny,libi se me hustota i kombinace trhanych prouzku latky.A bednicka take krasa,dnes je to proste celkova krasa,i kytice a tva krasna fotkav peknem ramecku.Sbirku mame uuplne stejnou,ted mam v planu Prairie od Fiffy,tak treba se taky sejdem.U nas uz prestalo,tak jdu dobalovat veci z nakupu na dovcu.Pa

    OdpovědětVymazat
  2. Romanko samá krása-s lapačem jsem na tom stejně :-)Jsme se zase shodly!!!
    Nádherná bedýnka-moc se ti povedla,já už jednu takovou mám a mám ji moc ráda a teď mi manžel bude dělat další:-)A samozřejmě inspirace v knížkách to je totální bomba!!!
    Krásný večer ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Romanko,tak to je nádhera...kopretinku si Kačenka domů z procházky donesla taky...byla tam chudinka jedna jediná u cesty tak ji Kačka utrhla :-) ...knížky jsou super už si plánuji,že si taky jednu pořídím...teda zatím :-)) ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné.... luční kvítí ve váze mám taky ráda:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Z povodňových správ som paf aj ja, vyzerá to strašne a dúfam, že voda rýchlo opadne a prestane pršať. Slnko chýba aj mne. Romanko ty si si krásne prejasnila deň, kvietkami a nádherným lapačom. Si moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  6. Romanko moc krásné fotky.Také si už moc přeji sluníčko!Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, Romanko presne ako píšeš...len dážď a dážď, od rána leje v kuse a celý týždeň minulý viac hej ako nie :-( Nálada pod psa :-( chýba nam slnko. Všetko veľmi premočené a keďže bývame hneď pri veľkej rieke mame aj bobky. Dúfam že to dopadne dobre. A lapač si si krásne poriadila, si fakt šikovná, pozdravujem.

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, krása pozvedající náladu v tomhle nekonečném dešti! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatíčka moje, děkuji Vám za moc a moc milé komentáře, jsem ráda, že se Vám u mě líbí a odměňujete mě chválou!Díky všem :)

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)