středa 8. května 2013

..a protože mi nic nekvete..

Protože mi nic nekvete, byla jsem se toulat po obchoďáku.
Jen tak trochu a s manželem, protože potřeboval nové kalhoty.
Ty jsme pořídili:)
A já mám pro Vás dobrou vychytávku, jak za starých bot udělat jiné, novější!
Spony na boty -pro dcerku Terku
Nejlépe na balerínky, na tyhle moje se moc nehodí:)
Pro mě-nové tenisky, jsem z nich úplně nadšená!Bez tkaniček, jen nazouváky:)
A nová kabela...může být oboustranná.
Tohle vše mám od manžela k 3.výročí sňatku.Ten je hodný!!!! 
Vyrobila jsem si kytičku ze zbytku krajky a srdénka alá RA.
To je pro dnešek vše, minula jsem Vás zahltila spoustou fotek z parku, tak abych Vás dnes nepřeobrázkovala!!!

Všem krásný volný den:)   Romča

11 komentářů:

  1. Romanko,krásné brože,tenisky i kabelka...užijte si s manželem krásné výročí a pohodový sváteční večer papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Kľudne zahlcuj, ja mám rada pekné fotečky a chválím kabelku aj tenisky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni děkuji, kabela je super, všechno se mi do ní vejde a botky pro mě jak dělaný, to jemůj styl:)Měj se pěkně :))))

      Vymazat
  3. Super tenisky i kabelka.Vychytávka na balerinky je senzační.Krásný večer.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru díky za pochvalu:)))Krásný večer i tobě a všem doma!

      Vymazat
  4. Spony na boty vidím porpvé, super. Gratuluji k výročí.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som tiež premiestňovala brošňu zo zodratých topánok na nové. Super využitie. Pekné výročie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Reni, parádní taška i kecky .... přeju ti krásné výročí .... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Romanko ten zlepšovák na botky je super asi to vyzkouším na Nelí:)A krásné úlovky-kdo umí,umí!!!!
    Přeji krásný víkend ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Romčo,

    krásné výroční a krásný dárečky si dostala, pa Irena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)