sobota 27. dubna 2013

Sobota u mě:)

 Cestou do práce...horní balkon-tady sídlí TV NOVA




 A tady si můžete koupit tričko s vaším zvířecím miláčkem :)a pochopitelně další šikovné věcičky.Až ke mě pojedete, zanechte tu Vaše drahé polovičky a budete mít alespoň čas na mě:)



 Staré město, můj krámek a obchody vedle mě...
 Směrem k zámku...
 Obchůdku naproti mě...
 Slunce a déšť na střídačku.
 Za naším domem na zahradě...

Nic víc mi tu nekvete:(
A má krásná hortenzie:)

Papa...krásný víkend:))) Romča

18 komentářů:

  1. Jako kdybych šla s tebou:-)Nádhera!!!!!!!Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase půjdeš, už budeš trefit, viď? Všechno je pěkně zelený a kvete to , hned to je veselejší:)))Pěkný večer!

      Vymazat
  2. To byla pěkná sobota:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Jo,do te sve,myslim skutecne sve prace se hned jde lepe a hlavne ze to neni v pul ctvrte rano,ale pekne za normalniho svetla a normalni doby a kolem pekneho prostredi,krasna cesta a nejhezci je stejne ten cil cesty...tvuj obchudek.
    Doufam,ze mate krasny vecer holky,pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Káťo :)však sama víš a znáš tento kousek města.pěkný večer i tobě.

      Vymazat
  4. Romanko,no nádhera...přijde mi to jako bych se tam procházela s tebou...když jsme tam byly tak jsme šli téměř stejnou cestou ...to byla nádhera...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko děkuji, teď je to tu mnohem hezčí, když se to zelená...měj se krásně:)))

      Vymazat
  5. jsi sympatická!:) a cesta super

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky,až je mi ľúto, že nechodím takými uličkami do práce ako ty. U nás také krásne staré uličky nemáme:(
    m.

    OdpovědětVymazat
  7. Romanko, ten rám na okuliaroch ti veľmi pristane. Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Reni, chtěla jsem zase trochu změnu...z černých :)krásný den

      Vymazat
  8. Romanko krásny príspevok, mňa potešil :-)Mate to tam moc krásne a ja mam trošku bližšiu predstavu, až ma to nesmierne láka sa tam rozbehnúť, len keby to bolo o kúsok bližšie. A ten okuliarový rámik Ti fakt moc pristane. Tiež som zatúžila v lete po zmene, ale keď ja si neviem nejak vybrať :-( Krásne májové dni prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mery, moc děkuji za milý komentík, vždy mě potěší, když se to někomu u mě líbí...škoda, že jsi daleko, bylo by to prima, mohly bysme poklábosit:)
      já taky mám po nějaké době vždy chuť na změnu, tentokrát z černé na růžovku...tak mám zase na chvilku klid...měj se moc hezky...ahoj

      Vymazat
  9. (:-) Stará známá místa a je mile je vidět jinýma očima (netušila jsem nic o TV Nova). Brýle sluší a svíčka Růžová zahrada je luxusní! Hezky svátek. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš Luci, já je tam totiž dosti často potkávám, že chodím touhle trasou...tak proto to vím a mají tam i zvonek...to jsem vyšpehovala:)haha
      No, zahrada je společná celého domu, tak zase nic moc, ale na grilovačku se sousedama dobrý....měj se krásně:)

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)