úterý 15. ledna 2013

Nové, krásné, nejkrásnější...


Moje nové přírůstky do rodiny:
talíře mělké a hluboké, dvě polévkové mísy ,
omáčník a ještě veliký podnos!!
Jedna mísa má naprasklý ouško a ulomenou kuličku na poklici,
ale to mi vůbec nevadí, použila jsem ji jako květináč.
Vše má jemný vzoreček z květinek.
Je to nádherný servis, jsem z něj úplně šťastná!


Mufinky k čajíčku
Přísun vitamínů proti chřipce



Nová květinka do nové mísy

A ještě dva nové polštářky ze starých povlaků

Krásný den všem.
Romča





  

12 komentářů:

  1. Romanko,servis naprosto úžasný...ale co mě dnes u tebe fascinuje jsou ty povlaky...ach to je nááááádhera...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Klárko, to jsem ráda, že se ti líbí, já měla takové zbytečky látek,ani jsem netušila, že to tak dopadne hezky.Pa a pěkný večer:))

      Vymazat
  2. Romanko nádhera-souprava je dokonalá a ten dekor růží ♥♥♥
    To jsou opravdu nové poklady!!!!Přeji ti i samé další takové krásné!!!!
    Hezký večer ♥♥♥
    xoxo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, je to fakt láska, já si tolik přála mít stejné talíře!!Jsou krásné, děkuji moc!Hezký večer:))

      Vymazat
  3. Ahoj Romanka, tiež milujem tento štýl a staré veci, určite niekedy ukážem.
    Krásny večer.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Emily, chápu tě naprosto!!Máme stejnou lásku, určitě se k tobě podívám! Krásný večer i tobě:))

      Vymazat
  4. Súprava je jemná a krásna, ale tie vankúšiky ma dostali. To je ale romantika. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Andrejko za pochvalu,moc mě to těší!!Pěkný den:)

      Vymazat
  5. Ahoj Romanko,

    je to všechno tak jemný, krásný a romantický ..., vidím jak se u toho tetelíš blahem nad tou krásou viď.
    Pěkný den a podrbej od nás Nikouška, pa Irena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Irenko, děkuji!!To víš, že já se tetelím a spinká na nic i Nikoušek!!Zdravím všechny i Whistíka:)))papa

      Vymazat
  6. Milá Romanko servis je pohádkový a ty polštářky jsou také úžasné.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrunko, děkuji, já mám radost, že se tak vydařily!!Měj se také moc krásně:))

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)