pondělí 17. prosince 2012

17.prosinec

Do vánoc už zbývá jen 8 dní!!!Přípravy vrcholí a včera jsme zapálili další svíčku na adventním tácu.

Ušila jsem do třetice ještě jednu punčochu
ze starého svetru.
Nový omáčník na nový hyacint.
Dva bílé a uprostřed nový s růžičkami.

*Krásný den a týden*
Romča

10 komentářů:

  1. Romi,u me opravdu take pripravy vrcholi,napeceno mam,stromek taky,jen dobalit darecky,no,to je mozna s tim mnozstvim nejnarocnejsi,ale tvuj novy omacnik je krasny a vsechny puncochy totalne dokonale shabby,jsi sikula.Krasny zacatek posledniho predvanocniho tydne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kači, já včera už dobalila dárky, tak už to mám všechno hotové!!!Teď už jsem pořád jenom v práci!!!Pa pa krásný den!!

      Vymazat
  2. Romanko krása-punčocha je hezounká,také ksem na to myslela-podle Steph ta mi poradila-jen nestíhám ted no..A ten svícínek je úžasný!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  3. Romi, krásne fotky, omáčnik je nádherný a ponožky, tak tie sa vydarili. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omáčník mi hned padl do oka, je hezký, děkiuji Andrejko!Pěkný den

      Vymazat
  4. Krásne shabby ponožky, Romi! Tie mi učarovali na prvý pohľad... sú úžasné! Omáčnik je dokonalý... Prajem príjemné prežitie vianočných príprav! Máš pravdu, už všetko vrcholí, musím na to vbehnúť riadne i ja :) Maj sa krásne!

    OdpovědětVymazat
  5. Romi, ty tvoje punčochy, to je krááása ...............Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)