středa 28. listopadu 2012

To nejlepší na bolest

Před týdnem mi vytrhli zub...moudrák!!!
Nejdřív to bylo tak hrozné,
bolelo to trochu, ale dalo se to vydržet.
Postupně to začalo bolet víc a víc...
Achach ,tak šílená bolest, snad mě bolelo už docela všechno...
Včera mi dali dren a antibiotika...
a taky léky na bolest.
Musela jsem si přikoupit další doplněk proti bolesti
abych to lépe snášela:)
 Pravá jemná čokoláda dekorovaná zlatým prachem...
 Zelený čaj,rozinky, jahody, levandule, poupata růží:)


Čaj je výborný a nádherně voní:)...a čokoláda se rozplývá na jazyku:)

Všem velký pozrav:)  Romča

12 komentářů:

  1. Ja ti tak závidím! Aj ja mám bolesti, ale mne nakázali diétu :( Čokoládka vyzerá a verím, že aj chutí fantasticky, čajík vyzerá tiež veľmi zaujímavo. Tak si ju vychutnaj prosím aj za mňa, ja musím poslúchať :)) Maj sa krásne a drž sa, viem ako vedia zuby bolieť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, hned ti kousek posílám, aby to bylo lépe!!!!čajík je výborný a krásně voní a čokotka, no!!!!brzy nebude, myslím na tebe, měj se hezky.Pa

      Vymazat
  2. Romanku tak tomu říkám bolestné :-)Přeji ať už nebolí a co nejdříve se zahojí!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, už to trošku přestává, koupila jsem si i nějakou ústní vodu na dezinfekci, doufám, že to pomůže:) díky papa

      Vymazat
  3. Přeji brzké uzdravení ;) Čajik vypadá lákavě..Pěkný večír Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni díky, čajík nádherně voní a je lahodný:) měj se pěkně!! Romča

      Vymazat
  4. Ahoj Romčo. Zuby to je prevít, to já moc dobře znám. Táhle mám svou medicínu na bolest - koupím si láhev pravého nepančovaného rumu a pořádně si přihnu. Je fakt, ze někdy to léčení přeženu... No nic, přeji ti brzké uzdravení. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, ach jo, pořád ti říkám -nepij alkohol!!! kdybys mi cinkla, uvařím ti kotel čaje!!To by ti daleko líp prospělo!!!Tak příště:)Měj se ,pa:)

      Vymazat
  5. Romi,přeji at nic nebolí!Odměna za zubaře je nutná:-)Hezký den.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Věruško, odměna musí být, dnes už to je lepší, ATB začínají zabírat:)Hezký den Romča

      Vymazat
  6. Tak to soucitim,ja problem se zuby nemam,ale jednou me tak bral a jako naschval byl svatek a pak vikend,tak jsem trpela a to jsem musela byt v praci,ale mozna,ze jsem na to alespon tak nemyslela.Baleni cajiku vypada uzasne a na cokosky si moc nepotrpim,ale zlaty prach je zajimavy,myslim,ze jsem o tom jiz slysela,kazdopadne je super,ze si umis udelat takto radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ká´to, no já taky byla v práci, ale nemyslet na to moc nešlo, chvála...je to už lepší!!! Každopádně čaj je tedy výborný, lahodný a nádherně voní!!!doporučuji, čokotka je též dobrá, ale zlatého prachu je tam malinko, aby to nevypadalo, jako že jím zlatou čoko...otevřeli totiž nový krámek, tak jsem se šla podívat ...měj se pěkně

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)