středa 21. listopadu 2012

Shabby přírůstek:)

Nezahálím:)
Pomalu ale jistě se začíná proměňovat 
můj jídelní koutek do vytouženého stylu.
V neděli večer jsem vytvořila shabby věnec.
Když přišel domů Martin, začal se smát a řekl mi,
že ještě pohár a je to jak na Zlatou přilbu!
Čímž mě nerozesmál a já trochu zaváhala,
aby neměl pravdu.
Ale mám svoji hlavu a tak jsem ho nezrušila.




V pondělí jsem konečně přivezla 
tak dlouho vysněnou žaluzii a opřela ji o prázdnou zeď.
Je z nalepených cihel, které se mi od začátku vůbec nelíbí.
Jen jsem stále čekala a přemýšlela, 
jak to změnit.
Jednou jsem uviděla okenici nebo žaluzii-a věděla jsem hned,
že to je to ONO!!!

Dole zůstalo krásné původní kování.
A také dnes přišla nová látečka, ze které budou sedáky na židle.
 A protože měla Romana v neděli svátek, dostala také nějaké
dárečky....křišťálový svícen, je nádherný!!!!Boží!!!
A pralinky ,oh ty slaďounké pralinky, které se jen rozplývají na 
jazyku!!!Mňammmmm..



 Nová polička vedle žaluzky, jen tak provizorně ověšená...

Mějte se moc krásně a už brzy další novinky:)
Romča

12 komentářů:

  1. Romanko nádhera ♥
    Věneček je náhodou úžasný a ta látka a svícen a ta okenice-upřímně ti ji závidím!!!Moc se těším na podsedáčky!!!
    A samozřejmě ti přeji k svtáku jen to nejlepší-spoustu lásky a hlavně zdravíčka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji ti moc, od tebe mě to vždy moc potěší:)
      Už se taky těším na sedáčky!!!Pěkný den pa

      Vymazat
  2. Romanka, v prvom rade, ti prajem všetko najlepšie k meninám, veľa šťastia, zdravia, lásky a splnených snov! Svietnik je prekrásny aj žalúzia... a tie pralinky! No krása :) Prajem ti pekný večer...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, děkuji za gratulaci a pochvalu, mám ze všeho velikou radost. pěkný večer i tobě:)Romča

      Vymazat
  3. Romanko,opožděně,ale přece...všechno nejlepší k svátku hlavně hodně zdravíčka...jinak žaluzie-okenice je naprostá bomba...a ještě maličkost na závěr...jsi u mě nominovaná na 11 tak snad se nebudeš zlobit...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klárko, moc děkuji za gratulací, nejdůležitější je zdravíčko, otom bez pochyb:) Z nominaci se nezlobím, no snad to nějak dám dohromady:))měj se pekně pa Romča

      Vymazat
  4. Romanka,
    prvá fotka ma uchvátila - krása sušených ruží ... vešiak je tiež parádny, chystám sa na podobný do kuchyne. A k okenici ani nemám slov, ozaj bomba. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, to mám radost, že se tti to líbí:) pěkný den

      Vymazat
  5. Okenice, věnec, pralinky, svícen...No paráda!! A opožděně všechno nej! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky!! Pralinky už dávno nejsou, ostatní joooo:) Zdraví Romča

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)