úterý 23. října 2012

Made in starožitník

Nemůžu to vydržet,
abych vám neukázala nový džbánek!
Jsem do něj úplně blázen:)
Pořád ho okukuju a nazdobuju.
Tak jsem si tak včera navečer říkala, 
že se stavím u starožitníka,
že už jsem tam dlouho nebyla.
Když jsem otevřela dveře,
hned mi padla do oka ON...
Všichni to musí pochopit, 
že jsem ho tam přece nemohla nechat,
stejně by mě to leželo v hlavě 
a co kdybych tam dnes šla a on už byl fuč?
No to néééé!!!Tak to bych nepřežila!
A tak je u nás doma:)
Jsem šťastná!!!!!!!








Krásný den:)  Romča

12 komentářů:

  1. Romco,konvicka nebo konev,nevim podle fotek jak je velika,je opravdu pekna.Myslim,ze je krasne ozdobena kytickami,tak uz zadne dalsi zdobeni ani petrebuje.Se zlatym osoupanym prouzkem vypada tak shabby,ze?Zabicka je take pekna,takova co ozivy kazdy kousek,tedy jestli je to broz.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, velikost je tak střední, abych upřesnila...je úplně shabby,že?? jsem na porcelán ujetá:))) ˇZabka je brož, jednou jsem ji dostala k tričku, je roztomilá, viď? Měj se prima

    OdpovědětVymazat
  3. Romi, ani sa ti nečudujem! Ak by som ho tam nechala napríklad ja, tak by som určite celú noc nespala :))) Je nádherný, je shabby :) Žabička je tiež roztomilá... Ja tiež občas chodievam okolo jedného starožitníctva, ale nikdy nemám dosť času tam nazrieť. Prajem ti krásny deň a nech ti ešte prinesie kopec radosti! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já to cítím jako Ty, asi bych taky nespala, pořád bych myslela na to, jak tam ráno poběžím a koupím:)Tak to máme stejné :)Měj se prima!A koukej nakouknout u vás, najdeš tam poklady!!Pa Romča

      Vymazat
  4. Nádherná konvička, krásný kup! Moc hezké fotečky... Pěkný den, Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Romčo je nádherná-no co ti budu povídat-máme opravdu stejný vkus:-)Ten dekor je úžasný a krásné fotečky!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, díky.Já vím, že se nám líbí stejné věci, ve skutečnosti je to snad ještě větší krása:) Pěkný večer

      Vymazat
  6. Romča, je taký naozajstne starožitný, krásne kvietočky, no kto by ho tam nechal :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Jani, je opravdu úžasný, mám velkou radost:)Já jsem ho tam nechat prostě nemohla. Pěkný večer.

      Vymazat
  7. No ta je tedy opravdu NÁDHERNÁ :O) Přeji krásný podzim Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)