neděle 14. října 2012

Kytičky

Vytvořila jsem si takovou ozdůbku,
zatím ještě nevím, kam ji dám... 


Drátek jsem omotala bílou látkou,
z látky vystříhala malá srdíčka
a ty spojila perličkou,
kroužek dozdobila stužkou a krajkou..





              Mějte se moc krásně:) Romča


12 komentářů:

  1. Romanko krásné-vidíš to mě nenapadlo a jak se kvítečka krásně šiknou!!!
    P.S.já zas pak písnu,já jsem z toho pořád paf....

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo díky, od tebe mě pochvala vždy moc potěší:)pěkný večer:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné,jemné,romantické....
    Ozdůbka se mi moc líbí.Krásný týden:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Romanka, veľmi jemná a vkusná dekorácia. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna ozdôbka, veľmi jemná a romantická, si šikulka!Takto vyrobiť kvietky by nenapadlo ani mne, a pri tom je to také jednoduché :)Prajem krásny deň!

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne slunickove dopoledne Romanko,
    venecek je moc pekny,hned me pripomel,uz je to trochu dyl,jak podobny delala Miska,ale s jinyma kytickama,ja se svou oblibenou strohosti,by jsem tam asi dala perlicky bile a treba i nejake matne kulicky,ale to jen,ze,ja nemusim mit preromantizovano,ale krasne mu to svedsi na starem ramu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, já bych taky dala bílé, ale dělala jsem ho včera a neměla jsem malé perličky jiné, než růžové, no tak se nedalo nic dělat! Tak to je romantika! Měj se moc pěkně.pa Romča

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Romčo - jednoduché a krásné.
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Věru, tobě též krásný týden a děkuji:) Romča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)