pátek 28. září 2012

Rámeček

                         Konečná podoba rámečku  

      
   Už delší dobu jsem se chystala k tomuhle rámečku,
   ale stále byly jiné důležitější činosti,
   tenhle týden i zazimování zahrady a já nestíhala. 

   Tak teprve teď  jsem se konečně dostala k natírání.
   Rámeček mám v ložnici na poličce,
   jsem spokojená a překvapená, jak teď vypadá.

             Pojďte nahlédnout ...
                             










               Jsem moc zvědavá na Vaše názory
        a budu ráda, když mi poradíte, čím bych měla
        poličku ještě vylepšit. Takže..těším se :)



                   Krásný volný den:)Romana
              

8 komentářů:

  1. Romčo je moc krásný-také jsem renovovala dva staré rámy od tatínka:-)Já bych přidala svíčky a květinky,ale to jsem celá já:-)))Nebo staré knížky...Ten stříbrný svícínek je úžasný!Krásný den!!!

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky, ani jsem nečkala, že tak prokoukne, vidíš, to je dobrý nápad, knížky , no musím to ještě doladit, pořád mi tam ještě něco chybí.díky pěkný den:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by jsem tam dala asi jeste nejakou fotecku,nejlepe svych blizkych a pak uz by jsem to moc nepreplacavala,ale to zalezi na vkusu kazdeho,ram je moc pekny,radeji mam trosku jednodussi,ale tenhle je take moc krasny.Moc se me libi susena kyticka i i kdyz jsem bilobila,tak ram na lila podklade pekne vynikne.Preji Romco pekny prodlouzeny vikend.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, ještě něco musím vyzkoušet, co tam přidat nebo pozměnit, nějak to ještě není ono, znáš to sama, pořád chodím okolo a přidávám a měním...tobě taky pěkný víkend:)Romča

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný rámeček.. A myslím, že "jen" ta hortenzie mu moc sluší.
    Já se letos budu muset obejít bez květů. Jarní mráz mi spálil všechny konce..
    A máš to zase moc krásně nafoceno..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, já ty hortenzie trhám v parku, protože ta moje měla jen jeden květ, je malinká, stejně je krásná na dekor,viď? díky Leni

      Vymazat
  6. Romi, krásne fotky, na rámiku po Tvojom zásahu krásne vynikne jeho vzor a čo sa týka poličky ja si myslím, že s vecami, ktoré si tam dala je jemne a vkusne doladená. Všetko je variabilné, takže ak budeš mať chuť tak celú kompozíciu zmeníš a zase budeš mať niečo nové na pozeranie. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, to je fakt, obměnit se to dá vždycky.Ten vzor na rámečku fakt po natření vynikl, díky z a pochvalu měj krásný den.pa Romča

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)